خردکن فوما FU 1999

به دلیل نوسانات،قیمت اجناس در حال به روز رسانی است.لطفا قبل از نهایی شدن خرید،از طريق تماس با شماره 09171114983 از قیمت به روز و موجودی مطلع شوید.

نام برند : فوما

کد محصول : 724

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

خردکن فوما FU-1999 از یک مخزن شیشه‌ای پیرکس با مقاومت بالا و با گنجایش ۳ لیتر بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را به راحتی در آن خرد کنید.

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 3 روز کاری

قیمت :


2,117,000 تومان

تعداد :

مشخصات خردکن فوما FU-1999

خردکن‌ها برای کار کردن یک موتور، یک مخزن برای مواد غذایی و یک تیغه قدرتمند دارند. با اتصال موتور به ظرف خردکن، تیغه به سرعت شروع به چرخش می‌کند و مواد را به قطعات ریز تبدیل می‌کند. این خردکن دارای وزن ۱.۳ کیلوگرم است. این دستگاه از یک موتور الکتریکی قدرتمند بهره می‌برد که توان مصرفی آن ۱۲۰۰ وات است. بنابراین با یک دستگاه قوی روبرو هستیم که می‌تواند با سرعت بالا انواع مواد غذایی را به راحتی خرد کند. این موتور الکتریکی دارای بدنه استیل مقاومی است که ظاهر زیبایی به دستگاه می‌بخشد. طرز کار این خردکن به این صورت است که موتور روی ظرف دستگاه قرار می‌گیرد و با روشن کردن دستگاه، تیغه‌ها را با سرعت بالا به حرکت در می‌آورد.

خردکن فوما FU-1999 از یک مخزن شیشه‌ای پیرکس با مقاومت بالا و با گنجایش ۳ لیتر بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را به راحتی در آن خرد کنید. تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ هستند که مقاومت و کیفیت بالایی دارند.

تیغه این دستگاه ۴ پره دارد که باعث می‌شود مواد سخت را به خوبی برای شما ریز و قطعه‌قطعه کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این خردکن تنظیمات سرعت آن است که باعث می‌شود شما بتوانید به میزان دلخواه مواد غذایی را خرد کنید. همچنین این دستگاه از سیستم قفل ایمنی بهره می‌برد.

مشخصات فنی :

توان مصرفی 1200 وات
نحوه عملکرد دکمه فشاری
جنس تیغه استیل ضد زنگ
جنس کاسه پیرکس
گنجایش کاسه 3 لیتر
تنظیم سرعت دارد
تعداد حالت تنظیم سرعت 2 عدد
تعداد پره تیغه 4 عدد
قفل ایمنی دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه