گوشت کوب فیلیپس HR 2531

به دلیل نوسانات،قیمت اجناس در حال به روز رسانی است.لطفا قبل از نهایی شدن خرید،از طريق تماس با شماره 09171114983 از قیمت به روز و موجودی مطلع شوید.

نام برند : براوون

کد محصول : 729

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 3 روز کاری

قیمت :


1,375,000 تومان

تعداد :

نقد و بررسی گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2531

گوشت کوب برقی تک کاره فیلیپس مدل HR2531 دستگاه بسیار با کیفیتی است که با استفاده از آن می‌توانید در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن انواع مواد غذایی را به صورت کامل مخلوط کرده و یا با استفاده از آن انواع اسموتی و نوشیدنی‌ها را درست کنید.


طراحی گوشت کوب برقی HR2531 فیلیپس (philips)

گوشت کوب برقی HR2531 فیلیپس بدنه‌ای بسیار خوش فرم و خوش دست دارد این گوشت کوب برقی از جنس پلاستیک فاقد BPA ساخته شده است و پایه و تیغه‌های آن از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و کاملا تیز و مستحکم هستند. این گوشت کوب برقی دارای یک عدد لیوان مندرج با گنجایش 500 میلی لیتر نیز می‌باشد. تمامی قطعات این دستگاه به راحتی از یکدیگر جدا می‌شوند و می‌توان همه این قسمت‌ها به جز سر دسته که محل قرارگیری موتور دستگاه است را در داخل ماشین ظرف شویی قرار داد.


عملکرد گوشت کوب برقی مدل HR2531 فیلیپس

گوشت کوب برقی PHILIPS مدل HR2531 همانطور که گفته شد دستگاهی تک کاره است. این دستگاه موتور قدرتمندی دارد و توان آن 650 وات است. سرعت عملکرد این گوشت کوب برقی قابل تنظیم نمی‌باشد و تک سرعته است اما این دستگاه دارای قفل ایمنی می‌باشد که در صورت جا خوردن کامل و درست قطعات روشن شود.

مشخصات فنی:

قدرت 650 وات
عملکرد تک کاره
تنظیمات سرعت ندارد
عملکرد توربو ندارد
لیوان برای مخلوط کن دارد
گنجایش لیوان 500 میلی لیتر
نوع تیغه 2 پره
جنس تیغه استیل ضدزنگ
 جنس بدنه پلاستیک
سیستم قفل ایمنی دارد

 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است