پلوپز بوش مدل MUC11W12RU

به دلیل نوسانات،قیمت اجناس در حال به روز رسانی است.لطفا قبل از نهایی شدن خرید،از طريق تماس با شماره 09171114983 از قیمت به روز و موجودی مطلع شوید.

نام برند : بوش

کد محصول : 788

انتخاب نوع کالا :


ویژگی های کالا

پلوپز و مولتی کوکر بوش مدل MUC11W12 ، یکی از بهترین پلوپزهای مارک BOSCH است، توان مصرفی این پلوپز 900 وات و از نظر طراحی، جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می دهد.

گارانتی گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 1 روز کاری

قیمت :


7,000,000 تومان

تعداد :

پلوپز و مولتی کوکر بوش مدل MUC11W12 ، یکی از بهترین پلوپزهای مارک BOSCH است، توان مصرفی این پلوپز 900 وات و از نظر طراحی، جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می دهد. به طور کلی این مولتی کوکر شامل 48 برنامه پخت می شود. برنامه های تعریف شده برای این مولتی کوکر عبارتند از: پخت برنج، خورشت و پاستا، سرخ کردن با استفاده از روغن کم و زیاد، تهیه مربا و …


عملکرد پلوپز و مولتی کوکر بوش مدل MUC11W12

پنل مولتی کوکر بوش مدل MUC11W12 ، به صورت لمسی است و تنها با لمس یک دکمه می توان به غذاهای متنوعی دست پیدا کرد. این پلوپز می تواند به اندازه 5 لیتر و برای 10 نفر غذا را آماده کند. از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به پخت با زمان تاخیر 12 ساعت اشاره کرد، بدین صورت که در هنگام شب مواد مورد نظر را درون آن می ریزیم و فردا صبح با لمس دکمه، پلوپز شروع به طبخ غذا می کند. از طرفی این پلوپز با توجه به سیستم گرم نگهدارنده ای که دارد، غذای شما را گرم نگه دارد.

همچنین می توانید به صورت دستی تا 5 درجه دما را تنظیم کنید. مقدار زمان باقی مانده تا درست شدن غذا و همچنین پنل برنامه پخت بر روی نمایشگر نشان داده می شود. داخل دستگاه از جنس تلفون نچسب است و در مقابل حرارت مقاومت بالایی دارد و باعث می شود که حرارت در همه قسمت ها به اندازه یکسان پخش شود. از طرفی می توان برای بخارپز کردن گوشت و سبزیجات از سبد پلاستیکی که داخلش قرار داده شده، استفاده کرد.

پلوپز بوش

مشخصات فنی:
 
توان مصرفی 900 وات
جنس بدنه پلاستیک
تنظیم دما دارد
سیستم گرم نگهدارنده دارد
تعداد برنامه پخت 48 برنامه
بخارپز دارد
جنس کاسه تفلون
ظرفیت نفرات 10 نفره
ظرفیت کاسه 5 لیتر
برنامه های پخت گرم نگه داشتن، تهیه سوپ، بخارپز، خورشت، سرخ کردن، سرخ کردن مقادیر کم، پخت کیک، پخت غذا، فرنی، برنج، مربا و مارمالاد، حبوبات، پخت با کیسه (sous vide)، برنج ریزوتو، پاستا، ماست ساز
نوع کارکرد چندکاره
آرام پز دارد
کیک پز دارد
ته دیگ دارد
شاخص سطح آب دارد
پلوپز دارد
ماست ساز دارد
سوپ ساز دارد
سرخ کن دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه